Invisible

   / Skylar Grey

   / from album Invisible

   / released on Aug,2011

Image  
寫了那麼多,你們    有看到嗎?
 
 
Invisible
 
I take these pills to make me thin
我吃了減肥藥
I dye my hair, and cut my skin
我染了頭髮,做了全身換膚
I try everything to make them see me
努力試遍所有事情,好讓人看到我
But all they see is someone that's not me
但是大家看到的那個人  都不是真正的我
 
Even when I'm walking on a wire
就連我走在鋼絲上
Even when I set myself on fire
就連我站在街頭引火自焚
Why do I always feel invisible, invisible
為何我還是覺得自己像隱形人?還是像個隱形人?
Everyday I try to look my best
我每天都試著讓自己看起來完美無缺
Even though inside I'm such a mess
雖然我的內在亂成一團
Why do I always feel invisible, invisible
為何我還是覺得自己像隱形人?還是像個隱形人?
 
 
Here inside, my quiet hell
我的內心深處,是個寂靜無人的煉獄
You cannot hear, my cries for help
沒人聽見我的哭喊
I try everything to make them see me
我試遍所有事情,好讓人看到自己
But everyone sees what I can't be
但是大家看到的那個人  都不是真正的我
 
 
Even when I'm walking on a wire
就連我走在鋼絲上
Even when I set myself on fire
就連我站在街頭引火自焚
Why do I always feel invisible, invisible
為何我還是覺得自己像隱形人?還是像個隱形人?
Everyday I try to look my best
我每天都試著讓自己看起來完美無缺
Even though inside I'm such a mess
雖然我的內在亂成一團
Why do I always feel invisible, invisible
為何我還是覺得自己像隱形人?還是像個隱形人?
 
Sometimes, when I'm alone 
有時候,我獨自一個人待著
I pretend that I'm a queen
假裝自己是女王
It's almost believable
而且差點就以為是真的了
 
Even when I'm walking on a wire
就連我走在鋼絲上
Even when I set myself on fire
就連我站在街頭引火自焚
Why do I always feel invisible, invisible
為何我還是覺得自己像隱形人?還是像個隱形人?
Everyday I try to look my best
我每天都試著讓自己看起來完美無缺
Even though inside I'm such a mess
雖然我的內心亂成一團
Why do I always feel invisible, invisible
為何我還是覺得自己像隱形人?還是像個隱形人?
arrow
arrow

    K 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()