Tell my Mama
 
   /Christina Grimmie
   /single
   /realsed on Aug. 2013
 
我愛上了一個不認識的男孩
誰可以告訴我該怎麼辦呢?
 
Image    
 
甜美又具爆發力的嗓音
以翻唱Nelly Just a dream爆紅的Christina Grimmie
年紀輕,才華洋溢又具個人特色
cover的作品時常令人驚豔
 
這首Tell my Mama沿襲Christina一如往常甜美調皮的風格
輕快的曲風
逗趣的MV
幽默的歌詞
很容易跟著她一起陷入一見鍾情的愛戀中
 
酸澀、甜蜜、陽光、酥麻、微醺。
 

Tell my Mama
 
On the first day of class
第一天上課
You walked into the room
你走進了教室
Just a hot little thing
一個性感的男孩
With a bad attitude
很放蕩不羈的狂傲脾氣
And I knew, I knew
就在那一瞬間  我知道  我知道
I knew you were trouble baby
你會是我的麻煩

I was saved by the bell
鐘聲救了我一命
Couldn't wait to get home
我迫不及待地收拾書包回家
And tell my mama
然後跟我媽媽說
'Bout this boy I don't know
一個我根本不知道名字的男孩
Yeah I knew, I knew
Yeah我明白  我明白
I knew it was complicated
我的情緒和思考都很糾結在一起了

Boy I know you're dangerous
Boy我知道你像毒品一樣危險
You're not the one
你不是那個
I'm supposed to love
我應該愛上的人
But this is more than just a crush
Tonight
但今晚    這一切已經超出迷戀了
So I'm gonna tell my mama about ya
所以我決定要跟我媽媽談談 ya
(I'mma tell her, I'mma tell her)
I'mma tell my mama about ya
所以我決定要跟我媽媽談談 ya
(I'mma tell her, I'mma tell her)
I'mma tell my mama about ya
所以我決定要跟我媽媽談談 ya
(I'mma tell her, I'mma tell her)
I'mma tell my mama about ya
所以我決定要跟我媽媽談談 ya
(I'mma tell her, I'mma tell her)
我該怎麼辦呢

Locked myself in my room
我把自己鎖進房間裡
Called you up on the phone
決定打一通電話給你
Don't know why I hung up
As soon as you said hello
但不知道為甚麼一聽到你開口    我嚇得丟下了話筒
When it's true, it's true
這是真的 真的
You got me trippin' baby
你讓我陷進去了 baby

That night I couldn't sleep
我整晚沒睡
Rolled around in my bed
徹夜難眠
'Cause the boy of dreams
因為有個男孩一直出現在我夢裡
Is a nightmare instead
取代成為另一個惡夢
And it's true, it's true
這是真的 真的
That nobody tried to save me
沒有人願意救我


Boy I know you're dangerous
Boy我知道你像毒品一樣危險
You're not the one
你不是那個
I'm supposed to love
我應該愛上的人
But this is more than just a crush
Tonight
但今晚    這一切已經超出迷戀了
So I'm gonna tell my mama about ya
所以我決定要跟我媽媽談談 ya
(I'mma tell her, I'mma tell her)
I'mma tell my mama about ya
所以我決定要跟我媽媽談談 ya
(I'mma tell her, I'mma tell her)
I'mma tell my mama about ya
所以我決定要跟我媽媽談談 ya
(I'mma tell her, I'mma tell her)
I'mma tell my mama about ya
所以我決定要跟我媽媽談談 ya
(I'mma tell her, I'mma tell her)
我該怎麼辦呢
 
I've never ever met a boy
That made me feel the way 
我從來沒有遇過一個男孩讓我有這樣的感覺
you do, you do, you do
可是你做到了 你做到了
I said I've never ever met a boy
That made me feel the way 
我說 我從來沒遇過一個男孩能讓我心跳加速
you do, you do, you do
但你做到了 你做到了


Boy I know you're dangerous
Boy我知道你像毒品一樣危險
You're not the one
你不是那個
I'm supposed to love
我應該愛上的人
But this is more than just a crush
Tonight
但今晚    這一切已經超出迷戀了
So I'm gonna tell my mama about ya
所以我決定要跟我媽媽談談 ya
(I'mma tell her, I'mma tell her)
I'mma tell my mama about ya
所以我決定要跟我媽媽談談 ya
(I'mma tell her, I'mma tell her)
I'mma tell my mama about ya
所以我決定要跟我媽媽談談 ya
(I'mma tell her, I'mma tell her)
I'mma tell my mama about ya
所以我決定要跟我媽媽談談 ya
(I'mma tell her, I'mma tell her)
 

 

arrow
arrow

    K 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()